Spin | INCOMM
A Spin Design é uma consultoria de treinamento e desenvolvimento empresarial que utiliza o DESIGN como ferramenta fundamental para desenvolver material para treinamento e ajudar empresas a educarem seus colaboradores, prospects e clientes sobre produtos, processos e estratégias.
consultoria de treinamento empresarial, treinamento empresarial, consultoria de treinamento e desenvolvimento empresarial, Cursos presenciais, consultoria de educação corporativa, Treinamento e Desenvolvimento empresarial, materiais capacitação empresarial, Infográfico e design de informação, Learning by design, Spin Design, Animações para treinamento, Educação profissional, Apresentações Institucionais e de treinamento, material para desenvolvimento empresarial, material para treinamento empresarial, educação empresarial, material para treinamento, design, cursos e-learning, desenvolvimento de cursos, Treinamentos presenciais, Multiplicação de treinamento, Cursos online, Desenvolvimento de treinamento, Trilha de aprendizagem, Microlearning, Pilulas de treinamento, Treinamento para gerentes, Treinamento para vendedores, Treinamento de vendas, Treinamento para varejo, treinamento para loja, Desenvolvimento de gerentes, desenvolvimento de vendedores , Treinamento de integração, Treinamento para indústria, Desenvolvimento integração para novos colaboradores, capacitação, Treinamento e Desenvolvimento, melhoria de performance, desenvolvimento humano, consultoria treinamento empresarial
15950
single,single-portfolio_page,postid-15950,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.7.4,vc_responsive

INCOMM

ACTIVATION GUIDE

About This Project

INCOMM’s innovation drive transformed it in a global leader in the pre-paid cards in just a couple of years. Since the beginning of its operations in Brazil in 2011 one of the main goals has been to educate prospects and customers about the how to properly activate the cards and take full advantage of the benefits they offer.

 

INCOMM and their partners in Brazil offer a wide range of services and possibilities for the brazilian customer but the marketplace is still getting used to the concept of pre-paid cards for services as diverse as gaming, house insurance and anti-virus software.

In order to help brake the barriers a new service always faces in the early stages, our job was to explain, in the most visual and straight foward way possible, the activation process for prospects, customers and store staff.